Swordman from hell
 |
Wysłany:
Sob 22:22, 18 Lis 2006 Temat postu: Tomby - ultra poradnik! |
|
W tym poradniku postanowilem opisac tomby w Ankrahmun nieco dokladniej. Sam, gdy kupilem po raz pierwszy pacca, nie wiedzialem gdzie znalesc tomby, a co dopiero czego sie w nich spodziewac ;d
4/09/06 edit; dodałem poradnik z mapkami tombow za teleportem, oraz dojścia do faraonów i pułapek przed nimi! Za płomieniem, czyli tomby ciąg dalszy!
7/09/06 edit; niektórzy nie wiedzieli jak sie dostać na kolejny poziom tombu, a do poradnika podanego wyżej poprawa tego poradnika też była konieczna, tak więc dodałem nowe oznacznia na mapkach!
Białe kółko oznacza przejście na inny poziom tombu (schody).
Żółte kółko oznacza teleport, lub wejście do pokoju z teleportem, prowadzacego do kolejnej części tombu. Więcej oczywiście tutaj. ; )
Prosze sie już nie pytać w jakim tombie expić; odpowiedzi do wielu pytań zostały już tutaj udzielone. Podam jedynie pare wskazówek;
Knighci najlepiej niech posprawdzają czy radza sobie z jakims potworem, jesli nie wybiora innego tomba. Jesli jednak nie chca, to niech spradza rodzaj ataku tych potworów, bo on jako jedyny walczy tutaj z bliska. Musi sie zastanowić więc na jakiego tomba, jaka broń mu bedzie potrzebna. Ogólnie vampirów nie polecam, bardziej jako bloker, chociaż wtedy to jest dla niego strata uh, a shooterzy moga solować vampy. Dodam też, że na raczej wszystkie zwykłe potwory biegające sobie po tombach Lipsiej mieć dwuręczną broń, bo mumia ma słabego defa, za to nie wiem jak walczy knight z crypt shamblerami, bo one mają stosunkowo dobry atak i więcej defa od mumii, tak więc przydadzą sie hmm'y.
Paladyn na pierwszych poziomach nie ma co biegać z boltami, jest to zwykłe marnowanie kasy. Na -2 poziomie trzeba już raczej mieć te bolty, chociaż wszystko zależy od tomba; czasami najlepszym potworem jest mumia, ktora pojawia sie pare razy, a czasami jest ich pare w towarzystwie innych lepszych potworów. Mimo wszystko uważam, że paladyn w tar tombie z boltami ma największy zysk. Przy większym levelu może też spróbować swoich sił na vampirach (tar tomb -3 do expienia, do próby można sobie znaleść jednego respa w innym tombie). Potrzebuje tutaj przede wszystkim dobrych skillów, żeby lurując zabić vampa szybko no i troche hp, w przypadku, gdy vampir nas dogoni. Tutaj oczywiście konieczne są bolty.
Sorcerer i Druid również na innych tombach będzie miał mozolne expienie, więc również polecam tar tomb. O te profesje padały najczęściej pytania, więc napisze coś więcej. Po pierwsze wszystko zależy od magic levela, levela, dostępnych funduszy i odwagi ; )
Bez summonów te profesje mogą sobie pobiegać na -1 poziomie w tar tomb, chociaż tutaj jest podobnie, jak na innych tombach. Tak więc najlepiej jest mieć level, pozwalający na zsummonowanie monka, bierzemy sobie dwie takie sztuki i idzemy na -2 poziom (tar tomb oczywiście). Musimy zabrać ze sobą oczywiście jakiegoś wanda, manafluidy, hmm (ew. lmm na stalkery), no i możemy pomagać swoim summonom z exori vis.
Na większych levelach (28+) możemy powoli wpychać się na -3 poziom. Tutaj musimy już zrezygnować z monków i zsummonować sobie 2 demon skeletony. Ekwipunek podobny, tzn wand (najlepiej wand of inferno, ale już na wyższym levelu), manafluidy, hmm, gfb (na wszelki wypadek), jak ktoś ma stracha, lub po prostu do asekuracji pare sztuk sd, no i pomagać DS'om z exori vis. Oczywiście musimy też mieć jakieś uh'y/ih'y do leczenia ich.
Przejdzmy wiec do rzeczy ; )
Droge do grobowcow mozna znalesc pare postow nizej, lub tutaj czyli w poradniku Dr. Es 'Ankrahmun – miasto piramid'. Tomby opisalem zgodnie z numerami na mapce.
Potwory zaznaczylem kolorowymi punktami, kazdego z osobna.
1.Peninsula Tomb
Poziom pierwszy z potworami:
Poziom drugi z potworami:
2. Shadow Tomb
Snake = różowy
Ghoul = zielony
Skeleton = biały
Mummy = niebieski
Crypt Shambler = pomarańczowy
Poison Spider = żółty
Larva = brązowy
Scarab = fioletowy
Stalker = czerwony
Scorpion = czarny
Ghost = ciemnozielony
Fire Devil = morski
"V" = Vampire
"Fe" = Fire Elemental
"S" = Slime
"Bh" = Beholder
Poziom pierwszy z potworami:
Poziom drugi z potworami:
3. Stone Tomb
Hyaena = morski
Larva = brązowy
Skeleton = biały
Ghoul = zielony
Poison Spider = żółty
Scarab = fioletowy
Scorpion = czarny
Mummy = niebieski
Stalker = czerwony
Crypt Shambler = pomarańczowy
"C" = Cobra
"S" = Slime
Poziom pierwszy z potworami:
W tym tombie nie ma klasycznego zejścia do teleportu na -2 poziomie, ale na -1 poziomie, czyli nie zdziwcie sie, że droga do teleporta jest zaznaczona od razu po wejściu ; )
Drugi poziom z potworami:
4. Tar Tomb
Ghoul = zielony
Skeleton = biały
Mummy = niebieski
Crypt Shambler = żółty
Scarab = fioletowy
Scorpion = morski
Stalker = czerwony
Larva = brązowy
Cobra = pomarańczowy
Bonebeast = różowy
Vampire = czarny
Ghost = ciemnozielony
"B" = Beholder
"ds" = Demon Skeleton
"necro" = Necromancer
Poziom pierwszy z potworami:
Poziom drugi z potworami:
To jest jedyny tomb, w którym są 3 poziomy z potworami przed teleportem więc można sie nie połapać w dojściu na -3 poziom, a takie pytania już tutaj zadawali. Wyjaśniam więc: białe kółko, te obok żółtego, to schody prowadzące do góry z poziomu -1. Za to na poziom -3 można sie dostać schodami zaznaczonymi w prawym górnym rogu mapki.
Poziom trzeci z potworami:
[img]http://img170.imageshack.us/img170/6626/tombtar3kopiarz8.png
[/img]
5. Oasis Tomb
Hyaena = morski
Skeleton = biały
Poison Spider = żółty
Ghoul = zielony
Snake = różowy
Scorpion = czarny
Mummy = niebieski
Stalker = czerwony
Cobra = pomarańczowy
Scarab = fioletowy
"1" = Dwarf, Elf, Amazon
Poziom pierwszy z potworami:
Poziom drugi z potworami:
6. Mountain Tomb
Larva = brązowy
Skeleton = biały
Snake = różowy
Poison Spider = żółty
Hyaena = morski
Cobra = pomarańczowy
Ghoul = zielony
Mummy = niebieski
Stalker = czerwony
Scarab = fioletowy
"Ds" = Demon Skeleton
Poziom pierwszy z potworami:
Poziom drugi z potworami:
7. Ancient Ruins/Fire Tomb
Hyaena = morski
Snake = różowy
Skeleton = biały
Larva = brązowy
Scarab = fioletowy
Ghoul = zielony
Cobra = pomarańczowy
Mummy = niebieski
Scorpion = czarny
Ghost = ciemnozielony
Poison Spider = żółty
Stalker = czerwony
"Cs" = Crypt Shambler
"Bh" = Beholder
"S" = Slime
"Fe" = Fire Elemental
"V" = Vampire
Poziom pierwszy z potworami:
Poziom drugi z potworami:
Teraz gracze z Pacc nie będą mieli problemów z expieniem.
Sam dobrze znam tomy jedakże to było dawno temu więc posłużyłem się zdjęciami i więdzą Celestian Hunter z Swiat Wedlug Kiepskich.org.pl
edutowal Albertus
wklejalem potwory zamiast krropek |
|